شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

سرقت تجهیزات اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)

سرقت تجهیزات اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)


سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از سرقت تجهیزات آبفا بندرامام خمینی (ره) از ابتدای امسال خبر داد و گفت : برای مقابله با این موضوع نیازمند همکاری مردم هستیم.

به گزارش روابط عمدمی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی با اشاره به افزایش قابل توجه سرقت تجهیزات آب و فاضلاب، گفت : این سرقت‌ها ما را با مشکلات جدی مواجه نموده و هزینه‌ها زیادی را به اداره آبفا تحمیل می نماید.

وی دریچه منهول فاضلاب را یکی از مواردی دانست که بیشتر مورد سرقت قرار می‌گیرد و گفت : در گذشته این درپوش‌ها از جنس چدن بود و برای اینکه سرقت آن کمتر شود از جنس کامپوزیت استفاده شد که مشکلاتی بهمراه داشت. در مورد دریچه ها ی بتنی ، برای استحکام میله گرد در آن به کار رفته که برای همین مقدار اندک فلزات به سرقت می‌رود و ارزش فروش آن برای سارقان کم باشد .

سرپرست اداره افزود: سرقت سایر تجهیزات ما مانند شیرآلات، تابلو برق ،کابل برق و... نیز رخ می‌دهد و با این مشکل مواجهیم
.
وی با بیان اینکه در مواردی حتی بعد از دو ساعت تجهیزات جایگزین شده دوباره به سرقت رفته، افزود: این سرقت‌ها علاوه بر بار مالی زیادی که برای اداره آبفا دارد، پیامد‌های متعددی را ایجاد می نماید.

او خطر سقوط افراد و یا راکبین دوچرخه درون درب منهول‌هایی که درپوش آن‌ها به سرقت رفته را جدی دانست و ادامه داد: شکایات متعددی از آسیب رسیدن به خودرو‌های مردم داریم.

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) با بیان اینکه منهول‌های بدون درپوش محلی برای ورود انوع زباله، شاخه و برگ درخت و ... به شبکه است که نتیجه آن را در پس زدگی فاضلاب منازل می‌بینیم، ادامه داد: در موارد دیگر که سایر تجهیزات مانند تابلو برق، شیر آلات و... سرقت می‌شود، با قطعی آب در شهر نیز مواجه می‌شویم.

طریقی همکاری پلیس و خصوصا مردم برای کاهش موارد سرقت را ضروری دانست و گفت: در برخی موارد سارقین خود را مامور اداره آبفا معرفی نموده که توقع داریم مردم حتما در صورت مشاهده موارد اینچنینی ما را در جریان بگذارند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۲۵
http://www.abfakhz.ir/u/1ky
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید